Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2007 14:21 - АБСУРДНИ СПОМЕНИ - 8.
Автор: lik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1142 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 08.02.2012 19:32


04.09.2007 g., vtornik                     Като  изслушах  внимателно и почтително  академик  Ангел  Балевски, аз напълно  спокойно  му  казах  така:
           " - Благодаря  Ви  за  Вашето  разбиране   и  за  Вашата  добронамереност  към мен   като  човек и  млад учен,   уважаеми  академик  Балевски!
                Няма  да  забравя  нито  думте  Ви,  нито   начинът,  по  който  ми  ги  казахте.  Но   аз   не  мога  да  се  възползувам   от  Вашия съвет  и  да  туря  пепел  -  с  извинение,  че  Ви  повтарям -  на   тиквата си.   
               Нещо  дълбоко  в  мен  ми пречи,  не  ми позволява  да  го  направя.
               Аз  допуснах  сериозна  грешка,  като  си  позволих  да  пиша  на   Владо   Живков  оценка по  този начин.   Допуснах  тази  грешка  пред  себе си. Да,   вярно  е,  че бях  поставен  съвсем  внезапно  пред трудна   житейска   ситуация.
                 Ако   бях  отказал  на   Владо  да  му  дам  изпита,  Бог  знае откъде  после  щяха  да  ме  ударят  и  да  ми  съсипят  научното  бъдеще.  Но   все  пак   простата   истина  е,  че никой по  никакъв  начин  не  ми  е оказвал  натиск.  Аз   сам реших,  при това  моментално,  да  му  оформя  оценката.
                
                                        
                  
                  MISLEH, 4E SAM PREJIVIAL I SAM ZABRAVIL TAZI ISTORIA. NO SAM SE SAMOZABLUJDAVAL. AZ SAM OTLI4EN POZNAVA4 NA ZIGMUND FROID I NA U4ENIETO NA PSIHOANALIZATA, ZATOVA SEGA MI E IASNO - TOVA "IZPITVANE" MI TEJI NA DUCHATA I NA SAVESTTA. IMENNO PO TAZI  VATRECHNA ZA MEN PRI4INA NA NOVOGODICHNIA BANKET RAZKAZAH ISTORIATA BEZ IZOBCHTO DA SE ZAMISLIAM ZA POSLEDICITE. RAZKAZAH IA PO4TI S UDOVOLSTVIE, MAKAR ISTORIATA SAVSEM DA NE ZVU4I LASKATELNO ZA MEN. PO TOZI NA4IN AZ SE OSVOBODIH OT SVOIA IMANENTEN DUCHEVEN SAMOTORMOZ. 
                  PLATIH GRECHKATA PRED SEBE SI, KATO IA PRIZNAH PUBLI4NO, SEGA CHTE TRIABVA DA IA PLATIA T PRED ZAKONA ...
                  - STOI,  STOI,  STOI - PREKASNA ME PO SVOEMU ENERGI4NO AKADEMIK BALEVSKI -,  TI NE RAZBIRACH RABOTATA, MOM4E, ZA KAKAV ZAKON MI GOVORICH TUK? NIAMA ZAKON,  DRUGARIAT TODOR JIVKOV E ZAKONAT, PARTIATA E ZAKONAT. A GRUGARIAT JIVKOV ISKA IMETO NA NEGOVIAT SIN  POVE4E DA NE BADE SVARZVANO S TOZI HALIS OKAN. TI ZA KAKAV DRUG ZAKON BECHE PO4NAL DA MI GOVORICH? - NADDELIA VSE PAK LIUBOPITSTVOTO V GLAVATA NA PO4TENIAT I MADAR AKADEMIK.
                  - SMIATAM - PRODALJIH AZ - DA OTIDA UTRE V KANCELARIATA NA PRAVNIA FAKULTET NA UNIVERSITETA I DA ANULIRAM OCENKATA OT IZPITA NA VLADO PO FILOSOFIA. I BEZ TOVA VE4E SE ZNAE KADE SAM PROVEJDAL TOZI "IZPIT" I KAK SAM GO PROVEL ...
                  - AMA VERNO LI MISLICH DA NAPRAVICH TOVA? - SAS SIMPATIA V GLASA ME ZAPITA AKADEMIKAT. MOJE, AMA TRIABVA I AZ DA DOIDA S TEB, CHTOTO TEB DORI V SGRADATA NA UNIVERSITETA NIAMA DA TE PUSNAT, TA KAMO LI V KANCELARIATA DOKUMENTI DA TI DAVAT DA POPRAVIACH ...
                   OTVORI SI SEGA UCHITE I ME SLUCHAI DOBRE, MOM4E DOTAM UMNO I DOBRO, TA 4AK CHTURAVO! OT DNESKA PREMINAVACH NA DRUGA DLAJNOST, ZAPOVEDTA CHTE IA IZDAM SLED MALKO. NAKAZVAM TE I TE PONIJAVAM V DLAJNOST, ZA DA STANE IASNO NA DRUGARIAT JIVKOV, 4E NAISTINA SAM TE PRITISKAL I SAM VZEL MERKI.
                   A TI OTNOVO ME 4UI S OTVORENI UCHI - NIAMA DA TI SE RAZMINE, CHTE IMA DA TEGLICH! NE ZNAM KAKVO CHTE NAPRAVIAT S TEBE, NO TI ME VPE4ATLIAVACH I MI HARESVACH.  AZ SAM PREDSEDATEL NA BALGARSKATA AKADEMIA NA NAUKITE, A NE SAM GENERALEN SEKRETAR NA PARTIATA. ZATUI  - DOVIJDANE, 4AKAI PRI SEKRTARKATA DA TI NAPICHE ZAPOVEDTA ZA NAKAZANIETO I PONIJAVANETO V DLAJNOST. I POSLEDNO - VIDICH LI GOLIAM ZOR, AMA NAISTINA GOLIAM ZOR I NE MOJECH DA SE OPRAVICH SAM, NA BEGOM PRI MENE TUK, V AKADEMIATA!  


Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. norman - ?
04.09.2007 18:35
Е защо пък да не те пуснат дори в сградата на университета, нали ти си я писал тая оценка, нали си преподавател?! Иначе имаш мойте поздравления за рестото, браво, само така...и после
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1268135
Постинги: 588
Коментари: 431
Гласове: 6310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол