Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2007 09:09 - ВЪЗХОД и ПАДЕНИЕ във ВОЕННАТА АКАДЕМИЯ - 1.
Автор: lik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1761 Коментари: 2 Гласове:
-1



30.09.2007 г., неделя
Нещо ми се прииска да поразбъркам хронологията, пък и да си отпочина
малко от темата за пиенето, пиячите, пияниците и алкохолиците. И да по-
разкажа нещо за една друга социална категория хора, към които също се
отнасям с изключително уважение, макар да се срещах, другарувах и 
сблъсквах с коренно противоположни индивиди в категорията.
От клиниката в Суходол излязох с много и разнообразни впечатления, които
може би заслужават специално описание. Но излязох и с мълвата зад гърба
си, че все пак съм бил в тази клиника и щом е така, какво друго съм могъл
да правя там, освен да се лекувам от алкохолизъм?
Единственото твърдение, с което искам да приключа този въпрос, е катего-
ричното ми твърдение, че от алкохолизъм в Суходолската клиника никой
никога не се е излекувал. Справил се е със себе си този, който е могъл да
го направи. Който не е могъл........
Един хубав ден на стадион "Раковски" случайно се
срещнахме с Генерала. Аз ходех там да правя кросове сутрин много рано,
от 5.00 до 6.00 часа, а Генералът си правеше някакви йогистки упражнения
и се разхождаше отгоре, по асфалтовата алея на стадиона. Там той ми каза,
че половината от преподавателите по редица науки  във Военна академия "Г. С. РАКОВСКИ" ще бъдат вече граждански лица, конкурсите са обявени, затова е добре да си помисля по въпроса. Спомена ми също, че да се ра-
боти с най-добрите млади български офицери може да се окаже удоволст-
вие за мен.
Мислих само два дена и подадох документи за старши преподавател по
"ФИЛОСОФИЯ НА ПОЛИТИКАТА И ВОЙНАТА". Сравнено с граждански
университет, това означаваше "ГЛАВЕН АСИСТЕНТ" с право на основни
лекционни курсове. Спечелих конкурса и през късната есен на 1979 г. 
една сутрин тръгнах пеша почти от входа на Южния парк, както беше за-
почнал да се нарича районът на някогашната тухларска фабрика, към
входа на Военната  академия на бул. "Клемент Готвалд". Явих се в катедрата и постъпих като щатен преподавател.


Тагове:   академия,   възход,


Гласувай:
0



1. lik - НЕ МИ Е МНОГО ЯСНО КАКВО СТАВА ТУК....
30.09.2007 20:59
Нещо не разбирам, но до утре може и да го разбера.
В краен случай, Норман ще помогне...
цитирай
2. norman - а, това ли
30.09.2007 21:38
това е ниекаква интересна творба - анален фисул или ако триебва да ползвам цитат от произведението " творческа полюция" както са се изразили дебатиращите .
И много се нервим, като ми слагат така неподредени субтитрите, не можем да разберем кой, какво е казал.
А иначе Лик-професоре, щом ще пишеш за ВАкадемия, молям, дай светлина за истерията Царичина Дупка и полковниците и генералите, които доскоро се разкарваха с багети ъв двора на академията като лунатици.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1264540
Постинги: 588
Коментари: 431
Гласове: 6310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол