Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2007 09:40 - АБСУРДНИ СПОМЕНИ - 28.
Автор: lik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 798 Коментари: 0 Гласове:
0



24.09.2007 г., понеделник
Та докато пътувахме в колата на доктора се замислих малко за Ефо, покрай
него и за други, но вече наближавахме клиниката в Сухододол; трябваше да си довършим уточненията с доктор Х.
- ИМА ЕДНА МАЛКА НОВА ПРИСТРОЙКА - разясни ми той -, КОЯТО Е НЕЩО
КАТО БУНГАЛО С ДВЕ СТАИ. В ЕДНАТА СТАЯ - ЧЕРВЕНАТА ВРАТА, СЛАГАМЕ
АЛКОХОЛИЦИ; В ДРУГАТА СТАЯ - ЗЕЛЕНАТА ВРАТА, НАСТАНЯВАМЕ НОВО-
ПОСТЪПИЛИТЕ НАРКОМАНИ. ТА ПОНЕЖЕ СЕ НАЛАГА АЛКОХОЛИЦИТЕ ДА
НИ ОКАЗВАТ ПОНЯКОГА ПОМОЩ, КОГАТО НОВИЯТ НАРКОМАН ПОНАСЯ
ЗЛЕ НОВОТО СИ МЕСТОЖИТЕЛСТВО, ИЗБИРАМЕ ЗА БУНГАЛОТО ТАКИВА
АЛКОХОЛИЦИ, КОИТО ИЛИ ПОВЕЧЕ НИКОГА НЯМА ДА ПИЯТ И СА СИ ОЩЕ
ТУК ПЪЛНОЦЕННИ ОТГОВОРНИ ЛИЧНОСТИ, ИЛИ ПЪК НЕПОПРАВИМО
ДЕГРАДИРАЛИ, НЕПОДЛЕЖАЩИ НА ЛЕКУВАНЕ АЛКОХОЛИЦИ, НО ИНТЕЛИ-
ГЕНТНИ И КРОТКИ. 
ТАМ ЩЕ СЕ НАСТАНИШ И ТИ, В МОМЕНТА АЛКОХОЛИЦИТЕ СА ДВАМА, ЩЕ ПРАТЯ ОЩЕ ЕДИН, А В СТАЯТА НА НАРКОМАНИТЕ ПРЕДИ ДВА ДЕНА НАС-
ТАНИХМЕ ЕДНО КРАСИВО МОМИЧЕ, ЖИВЯЛО И УЧИЛО ГОДИНИ НАРЕД В
САЩ, САМО ЛИЛИЯТА ДА НЕ МИ ОТКЪСНЕ УШИТЕ, ЗАЩОТО ГО Е ПРАВИЛА
ВЕЧЕ ЕДИН ПЪТ И ЗНАМ, ЧЕ Я УМЕЕ ТАЗИ РАБОТА...
- ФИЛОСОФЪТ Е ВЪЗПИТАН И ЧЕСТЕН ЧОВЕК, ПЪК И ВСЕ ОЩЕ СИ ИМА
ЗАКОННА ЖЕНА, ТЯ ДА СЕ ОПРАВЯ С НАРКОМАНКАТА, АКО НЯКОГА СТЪ-
ПИ В НАШАТА КЛИНИКА, МЕН НЕ МЕ МИСЛИ - отговори уж на доктор Х
лекарката Бистра, превърнала се от снощи в моя любовница и тайна съюз-
ница в разучаването на живота в клиниката.
- ДОБРЕ, ДОКТОР Х., ПРИЕМАМ РЕШЕНИЕТО ТИ ЗА НАИСТИНА ПРИЯТЕЛС-
КО И ОТЛИЧНО КАТО ПОЗИЦИЯ ЗА МЕН. БЪДИ АБСОЛЮТНО СПОКОЕН, 
НЯМА ДА ТЕ ДИСКРИДИТИРАМ ПО НИКАКЪВ НАЧИН, НО ТИ СЪЩО НЕ МИ
СЕ НАМЕСВАЙ, ПРОСТО ЗНАЙ, ЧЕ КАКВОТО И ДА ПРАВЯ, ЗНАМ ЗАЩО ГО
ПРАВЯ. НЕ МИ ДАВАЙ КАКВАТО И ДА БИЛО ПРЕДВАРИТЕЛНА ИНФОРМА-
ЦИЯ ПОВЕЧЕ ЗА НИКОЙ ОТ ТВОИТЕ ПАЦИЕНТИ.   ИНТУИЦИЯТА И УМЪТ
 МИ РАБОТЯТ НАЙ-ИНТЕНЗИВНО ТОГАВА, КОГАТО ЗАПОЧВАМ С ЕДИН
ПРОБЛЕМ НАЧИСТО. ПРОСТО ИЗПРАВЕН СЪМ ПРЕД НЕГО И - КРАЙ.
А С ТЕБЕ, БИСТРА, КОГА И КАК ЩЕ СИ ГОВОРИМ?
- КАЗАХ ТИ ПО-РАНО, ОЩЕ ВЧЕРА, ЧЕ НА ОБЯД МОЕТО МЯСТО Е В БЕСЕД-
КАТА. НОСЯ СИ КНИГА, КОГАТО ИСКАМ ДА СЪМ САМА - КНИГАТА Е УЧЕБ-
НИК ПО ПСИХИАТРИЯ, НА КОЙТО СТРАНИЦИТЕ СА НАШАРЕНИ С ЦВЕТ-
НИ ПОДЧЕРТАВАНИЯ, ДО УЧЕБНИКА СЛАГАМ ТЕТРАДКА И ХИМИКАЛКА,
ТАКА ЧЕ БЪРЗО СЕ ОСАМОТЯВАМ НАНОВО, АКО НЯКОЙ СЕДНЕ ПРИ МЕ-
НЕ. ОТСЕГА ЩЕ НОСЯ ВИНАГИ КАКТО УЧЕБНИКА И ТЕТРАДКАТА, ТАКА И
ЕДИН РОМАН НА ДОСТОЕВСКИ. ЗА ТЕБ ЩЕ СЕ ПОЯВЯВА ДОСТОЕВСКИ
ОЩЕ КОГАТО СЕ ЗАДАДЕШ ОТДАЛЕЧ.
- ЗВУЧИ ЕСТЕСТВЕНО И УБЕДИТЕЛНО - констатирах аз -, КЪДЕ ЩЕ МЕ
СВАЛИШ, ДОКТОРЕ, ИЛИ НАПРАВО ЩЕ МЕ ВКАРАШ В КЛИНИКАТА ПРЕД
КАБИНЕТА СИ?
- НЕ, ОСТАВАШ НА ПОРТАЛА И ЗАПОЧВАШ ДВИЖЕНИЕТО СИ ПО КАНАЛ-
НИЯ РЕД. ЗАПИСВАТ ТЕ И ОТНОВО ТЕ ПРАЩАТ ПРИ МЕН. НО АЗ ЩЕ СЕ
ОСВОБОДЯ ОТ СУТРЕШНИЯ ДОКЛАД И ВИЗИТАЦИЯТА СЛЕД  10 ЧАСА,
ДОТОГАВА СЕДНИ НА НЯКОЯ ПЕЙКА, ЕЙ ТАМ ПРОДАВАТ КАФЕ, И РАЗ-
ГЛЕЖДАЙ.
Така и направих. Човекът на пропуска ме видя, че слизам от колата на 
доктор Х. и ме записа в една дебела счетоводителска тетрадка без никак-
ви излишни разпитвания. Купих си две пластмасови чаши дълго кафе и
отидох та седнах на една по-осамотена пейка с приличен изглед към
вътрешното междусградно пространство на клиниката....
  


Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1265023
Постинги: 588
Коментари: 431
Гласове: 6310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол