Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2017 15:54 - БОЙКО БОРИСОВ в ЧИКАГО
Автор: lik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 486 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 БОЙКО БОРИСОВ в ЧИКАГО
ЛОШ МАТЕРИАЛ ЛИ, ПРЕЗИДЕНТ РАДЕВ?
Водещ: Сега търсим връзка с Хамид Русев, презокеанска телефонна връзка – българо-мохамеданин, който от години живее в Чикаго. Той е издател на вестник „България” в Чикаго. Здравейте.
Хамид Русев: Добро утро.
Водещ: Как сте, разбрахте ли какъв отзвук предизвика събирането на българската общност с Бойко Борисов?
Хамид Русев: Да, аз участвах там. Аз бях в събранието там, където българите се събраха, да.
Водещ: Сред организаторите. Ще помоля само колегите да усилят звука в студиото.
Водещ: И в това време да попитаме още веднъж, разбрахте ли какъв отзвук предизвикаха думите на Бойко Борисов тук?
Хамид Русев: Бойко Борисов беше посрещнат много добре и отзвукът, който вие имате там, е точно обратно. Бойко Борисов беше аплодиран на всички отговори, които той даде пред българското общество в Чикаго.
Водещ: Смятате ли, че е нормално това изказване? Има много остри реакции. Казват, че има почти расистки и цинични реплики. „Бойко е фашизоид” – и такива заглавия има днес. Вие самият думата „материал”, когато се отнася до граждани, как я приемате?
Хамид Русев: Аз просто съм изненадан, че българската преса изнася така нещата, каквито не са били тук. Бойко Борисов се изказа много положително и отговори на въпросите, които действително са така, както са в България.
Водещ: Момент, става дума за конкретното изказване, за проблема с човешкия материал у нас. И са визирани един милион роми, 800 000 турци, 2,5 милиона пенсионери. Този не дотам качествен, според Борисов, материал съставлява 4,3 милиона от населението на страната. Това вас не ви притеснява?
Хамид Русев: Абсолютно не. Това са статистики, които в България съществуват и той не ги каза в отрицателна форма, той каза само, че тези хора ще гласуват против него. И той не каза нищо лошо – ние да се възмущаваме от това, което той е казал.
Водещ: Със Шани се чудехме, ако в САЩ...
Водещ: Страната на политическо коректното говорене – как би било прието изказване на един американски политик?
Водещ: От този род.
Хамид Русев: Вижте какво, аз живея в Америка повече от 45 години и американският политик може да каже, но американският народ няма да бъде възмутен от това, което той е казал, понеже нещата са така, каквито са. И ние не трябва да се възмущаваме от факти, които са истина, и да претендираме за нещо друго. Нещата, които аз виждам като българин, живеещ в чужбина, е фактът, че те искат да оплюят г-н Бойко Борисов и да го обвинят в неща, които той не е. Аз не познавам г-н Борисов, аз за първи път се срещам с него.
Водещ: Не сте ли малко привърженик - по начина, по който говорите, се създава такова усещане?
Хамид Русев: Аз не съм привърженик към никой, аз дори не съм го виждал в живота си този човек. Аз го поканих в Чикаго и имахме обяд с него. Аз исках да се запозная, да видя какъв е той и какво той представлява като ръководител, като кандидат да бъде ръководител на българския народ. И аз съм удовлетворен от това, което видях и чух от него.
Водещ: Добре, всички ли мислят като вас? Дали всички мислят като вас или не съвсем?
Хамид Русев: Аз не мога да кажа всички, но бих казал, по моето виждане от хора, които бяха в църквата, когато той отговаряше на въпросите на хората, които му ги задаваха, аз бих казал, 90% от хората вярват в това, което той казва и са негови последователи.
Водещ: Да обобщим. Вие смятате, че нищо нередно, нищо възмутително не е било казано по време на срещата на Бойко Борисов с българската емигрантска общност?
Хамид Русев: Абсолютно нищо възмутително той не е казал. И той не държа реч, той отговаряше на въпроси на българи, които те му задаваха.
Водещ: Благодаря ви за това включване. Хамид Русев, един от организаторите, инициаторите на тази среща, която се е състояла в Чикаго. Допълвам само още мнения, които са доста по-различни от това, което чухме. БСП ще сезира ЕК заради изказването на Бойко Борисов в Чикаго – цитира се позицията на БСП, изразена от Корнелия Нинова. Много остра е реакцията и на ДПС, и на други организации в България, като например „Шалом”. Шокиращо, ако е вярно. Костов отрече за коалиция с ГЕРБ, но били с общ враг – това по повод на друг акцент, съобщението, че аха-аха коалицията между ДСБ и ГЕРБ е сключена. Дори Волен Сидеров казва: „Цинично е точно към пенсионерите” – за този аспект от изказването, който засяга 2,5-та милиона пенсионери.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1258460
Постинги: 588
Коментари: 431
Гласове: 6310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол