Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2014 08:51 - Кръстопътят на моя живот
Автор: lik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1948 Коментари: 0 Гласове:
3



Кръстопътят на моя живот
От прадядо ми Тошо Диков Катовски са останали четири парцела, които са разположени между реката и една от основните селски улици.
Парцелът, в който е построена и наследствената ми къща, някога беше двор, а сега е просто зелена тревна площ.
Към двора още прадядо ми е построил голяма порта с каменни стълбове отстрани, а отгоре - покрив. Портата е висока, защото през нея са влизали в двора кола, пълни с дърва, със снопи, със сено, с шума...
И точно срещу портата основният селски път се пресича от друг път, така че заедно с входа в двора двата пътя образуват кръстопът.
Кръстопътят на моя живот.
Отлично помня, че още като съвсем малко дете изпълзявах под вратите на портата и се оказвах на улицата без още да мога да ходя.
Портата от години не е отваряна, но аз седя на терасата и гледам ли, гледам кръстопътя на моя живот.
На този кръстопът се спирам и замръзвам винаги, когато тръгвам на път.
На този кръстопът се спирам и замръзвам винаги, когато се връщам у дома от път.
На този кръстопът съм вземал най-важните решения в живота си.
Така стана и днес...



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1265233
Постинги: 588
Коментари: 431
Гласове: 6310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол