Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2010 22:12 - СЕРГЕЙ ИГНАТОВ и СВЕТЛАНА ЛОМЕВА
Автор: lik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1994 Коментари: 0 Гласове:
0



  image Ломева: Не съм очаквала това от Сергей Игнатов

За съжаление, нямам никаква информация за моето отстраняване. Аз научавам от медиите и това ми напомня за времето на 1989 г., каза бившият зам.-министър на МОНМ Светлана Ломева пред БНР.

Не съм очаквала това от Сергей Игнатов. Проблемът излезе от пределите на България и вече ми се обаждаха от Брюксел какво става. От медиите научих, че имало таен доклад за това, че не се справям с Центъра за младежта в действие, който се занимава с европейските програми. Петя Евтимова е много добър специалист / назначената на нейно място като зам. министър – бел.ред./, но все пак от Брюксел искат да разберат какво се е случило, уточни Ломева. Аз съм от екипа на министър Йорданка Фандъкова и неколкократно съм питала Игнатов дали да не си подам оставката, защото не съм от неговия екип. Може би на министър Игнатов не му достигна политически опит, за да ми каже за какво става дума. Аз съм работила от дълги години с него и затова изненадата ми беше голяма. Един от аргументите за който чувам е, защото съм уволнила директора на Центъра за развитие на човешките ресурси. Аз започнах да се занимавам с този център, защото за него имаше оплаквания, вкл. и достигнали до прокуратурата. Аз помолих директора му Людмил Ковачев да си подаде оставката, защото да се направен нормален одит. Този център е в обсега на прокуратурата и на МВР по повод програмата „Леонардо да Винчи“. По този повод има и сериозен доклад в обвинение за корупция. Не ми се иска да повярвам, че министър Игнатов би поискал да върне Ковачев. В тази ситуация потърпевша съм аз и не бих искала да се опетни името ми. В тези дни майка ми и семейството ми изстрадаха много. Аз очаквам от министър Сергей Игнатов да каже защо ме е уволнил и да каже истината. Искам да излезе и да каже, защо ме е уволнил и да не бъде очерняно името ми, подчерта няколко пъти Ломева. Той трябва да завърши училището за политика, което ръководя, допълни бившата зам. министър. /БГНЕС




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1258471
Постинги: 588
Коментари: 431
Гласове: 6310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол