Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2009 19:05 - Ех, Коста, Коста, Господ здраве да ти дава!
Автор: lik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1770 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 11.02.2009 19:09


11.02.2009 г.  
     сряда 
              КОСТА  ЦОНЕВ на 80 години!
      

Тайните на великите Светлана Терзиева-Сесил image Коста Цонев със съпругата си Ели Рецептата ми за дълголетие е: любов, спорт, секс, кой колкото поеме. Легендарният актьор и депутат Коста Цонев навърши 80 години, но продължава да е все така жизнен, активен и секси, както ще се убедите сами от това интервю.

- Съпругата ти Ели беше 10 дни във Франция. Да не е забягнала с чужд мъж?!
- За мен Франция и специално париж е градът на съблазните. логично е дълбоко в душата ми червейчето на ревноста да ме хапе, но обстоятелствата, заради които тя замина, бяха сложни и малко опасни.
Синът й живее и работи там, имаше здравословни проблеми, наложи се да се направи сложна операция, която излезе съвсем успешна. Така че всичко е наред. Няма бягство с чужд мъж. верно е и това, че кученцата ми ара и симба бяха около мен, гледаха ме предано, и казваха: „ НИЕ СМЕ с теб! ”, така че не се чувствах самотен.

- Да не би да си й изневерил, докато тя отсъстваше?!
- Приказките от 1001 нощ като че ли в момента не ми действат, а времето на изневерите у мен отдавна е отминало безвъзвратно.

- А изневерявал ли си й през вашия съвместен живот – би ли си признал наистина?!
- Нормално е всеки мъж да се прекръсти и каже – боже какво говриш! няма нищо такова! но както казах - това време отмина.
80-те години, в които навлязох – една патриаршеска възраст, породиха в мен съвсем други мисли и желания. Неща, които надхвърлят обикновените радости от мимолетната страст.

- А ревнуваш ли я много, защото тя все пак е 29 години по-млада от теб?!
- Възрастта, в която се намирам, мъдростта, която съм получил от всичко около мен, като че ли изтри нещото наречено ревност в моята душа. Вярно професията, която тя има - брокер на недвижими имоти, ако бях по млад с 50 години, щеше да ни докара до неимоверни скандали.
но всичко това с времето избледня. Е, вярно, понякога се питам: къде ли е сега? Какво прави с този млад мъж, който иска да й покажие апартаменти. Няма ли това да донесе някакви скандални последствия? Но вярвам в мъдроста на ели, в богатия й жизнен опит и съм сигурен в нея.

- Ти твърдиш, че правите редовно секс – вярно ли е, или е само за пред медиите?!
- Не може една машина, която е работила безотказно и перфектно, дълги години, изведнъж да спре. Верно ако едно време сеансите седмично бяха двайсет, сега са два, но перфектни!...

- А кога за последно правихте секс с нея и къде?!
- В момента! Тя пише, аз работя.

- Как смяташ да отпразнуваш „Свети Валентин”, нещо по-специално замислил ли си като изненада за любимата жена Ели?!
- Вечеря на свещи .... другото е .....

- Каква е твоята рецепта за дълъг живот?!
- Любов, спорт и секс – колкото поеме.

- Какво най-много те вълнува напоследък?!
- В момента най-много ме вълнува собственото ми здраве...
Човек на моите години се интересува от това, тъй като то е свързано с всичко: дали ти върви сексът, дали ти работи нормално сърцето и не прескача, и дали това което мисля като перспектива, ще се сбъдне...

- Иска ли ти се по някое време да напуснете България и да се установите в някое спокойно далечно кътче на света – само двамата?!
- Кътчето в което съм се настанил, се казва Бистрица, в полите на тази великолепна планина – Витоша, с този невероятен въздух, изглед и вода и по никакъв начин не бих го заменил, дори с Акапулко.

- Чувате ли се често с бившата ти съпруга Анахид Тачева или само чрез децата научавате как сте?!
- Понякога...

- С кого повече контактуваш от децата си – с Митко Цонев или с Теодора?!
- Въпреки, че Митко е в София, Теодора в Италия, еднакво и с двамата.

- Впрочем Теодора май вече не живее в България – разкажи за нея, какво прави, с какво се занимава, омъжена ли е, има ли деца и въобще – знам, че тя ти е слабост?!...
- Вярно е, тя ми е слабост, мъчно ми е за нея, но тя е щастлива, здрава и има две великолепни деца!...

Едно ннтервю на Светлана Терзиева - Сесил


ДОСИЕ

- Първата съпруга на Коста Цонев е телевизионната говорителка Анахид Тачева. Когато се оженили, тя още нямала 18-години и се наложило да искат специално разрешение, за да сключат брак. Няколко години по-късно обаче се развеждат.

- След няколкомесечна раздяла двамата решават да се оженят отново. Коста обаче поставил условие - това ще стане само ако Анахид забременее. От повторната им женитба се ражда дъщерята Теодора. След повторния развод, който станал, след като актьорът пипнал говорителката в изневяра, Цонев прибира децата при себе си.

- “Коста Цонев е моята голяма любов! От ученичка бях влюбена в него. Всяко негово участие, където и да е – кино, телевизия, театър, та дори и радио, не пропусках. И си мечтаех такъв да е и моят мъж. И когато силно искаш нещо, винаги намираш пътя до него и го постигаш. Той е моята сбъдната мечта.


Тагове:   дава,   Господ,   здраве,


Гласувай:
0



1. evrazol - Горкия човек
11.02.2009 19:30
Такива неща си разправяхме когато бяхме седемнадесет годишни. Сигурно близостта на края го влудява та на 80 е решил да се прави на плейбой. Жалък е.
цитирай
2. kosara2008 - :)
12.02.2009 09:16
и от мен...да иляди, невероятен актьор и незебравим е мъж...

честит юбилей на коста цонев, а на теб ти благодаря за постинга...щастлив бъди!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1258268
Постинги: 588
Коментари: 431
Гласове: 6310
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол