Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2007 19:19 - АБСУРДНИ СПОМЕНИ - 11.
Автор: lik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1094 Коментари: 2 Гласове:
0



08.09.2007 г., събота
                 Размествах картите, естествено, но главната ми цел беше да идентифицирам автентичността на лекаря. Ако той действително беше лекар, нямаше никакъв начин да не удостовери самоличността на пациента, в чиито дом е изпратен. Ако не беше в състояние да изрецитира името на улицата, номера на жилищния блок, номерата на етажа и на апартамента и, то се подразбира, поне фамилията на пациента, лекарят трябваше да извади някаква бележка, на която му е записано къде и при кого отива.
                 Но вместо да отговори на моя директен и прост въпрос, човекът с бялата престилка обърна главата си към очевидно старшия офицер, с което даваше ясно да се разбере: това е лицето, което трябва да знае къде и защо се намираме всички заедно. Веднага се досетих как стоят нещата. Лекарят си беше истински лекар, но той е извикан и доведен тук с уверението, че трябва просто медицински да документира нещо, което му е разяснено предварително защо се прави.
                 Аз бях добре информиран за същността на тази практика. Когато отговорни лица от тайните служби информират един лекар или неговият началник, че техен колега - в случая за такъв съм бил представен аз - се нуждае от медицинско удостоверяване на определено заболяване за целите на професионалното му прикритие, лекарят външно действува съвършено стандартно и професионално, но в документите пише това и само това, за което предварително е инструктиран. А си имаше и лекари, които бяха на щатна работа в специалните служби.
                Когато със своето неприкрито обръщане към началника си лекарят ми разкри своята функция, стана ясно, че тактиката трябва да бъде сменена.
                - Има оплакване от съседи за неадекватно и застрашаващо спокойствието им поведение - каза офицерът. Така че премерете му кръвното налягане и му направете кардиограма, докторе, а след това ще го вземем с линейката за по-подробни изследвания.
                - Кръвното ми е нормално, сърцето също ми работи добре, докторе, казах аз. За разлика от съседа на горния етаж, при когото по всяка вероятност сте изпратен, но Вие погрешно влязохте при мене. Сега аз отивам да се избръсна, а след това, ако сте още тук, можем да се поразходим заедно в Южния парк.
  



Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. norman - лелел,
09.09.2007 00:09
какво самочувствие, какво чудо, откъде си го извадил ?! При положение, че вече в десет епизода казваш, че те е било шубе...а, агент 007 хи-хи
цитирай
2. lik - Az biah na mladini...
09.09.2007 08:54
Dragi Norman!
Na mladi godini az biah umen, fizi4eski silen, dobre natreniran ... Ne behe dopustimo prez glavata ti da minava tolkova vajna informacia, ako ne pritejavach natrenirana psihosomati4na gotovnost za deistvuvane sas samo4uvstvie imenno vav vnezapno vazniknala situacia. Tova sa momentite na duzpite vav futbola -- ili spasiavach duzpata, ili gol!
Az sam nai-dobar imenno v momentite, kogato prevkliu4vam psihosomatikata na intuitiven rejim.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1261158
Постинги: 588
Коментари: 431
Гласове: 6310
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол